Racunar nece da se upali?


Ne daje znakove života?

Kada pokušate da upalite vaš računar i ukoliko se ništa ne čuje (nema beep koda , ne rade ventilatori, nema slike) znajte da je problem u naponu!

1.) Proverite da li u utičnica ima napon?
2.) Ako ima napona u utičnici , proverite kabal od utičnice do napojne jedinice , isključite ga pa ponovo uključite.
3.) Ukoliko ste sigurni da je kabal ispravan i uključen pređite na proveru napojne jedinice.
Izvadite kabal iz utičnice!
Da bi ste proverili napojnu jedinicu morate da izvadite 20/24 konektor na matičnoj ploči , nađete zeleni kabal na konektoru uzmete spajalicu ili bilo kakvo parče el. provodljive žice i ubacite u otvor na konektoru(zelenog kabla) a drugi kraj te žice ubacite na bilo koji crni kabal na konektoru (masa), zatim uključite napajanje. Ako počne da radi ventilator na napajanju 50% je ispravno! Ovo kažem zato što postoji šansa da vent. radi a nemože da pokrene računar zbog lošeg opsega napona!
Na videu je primer neispravnog napajanja:


Ukoliko vam ne radi ventilator onda je definitivno napajanje pokvareno! Najbolje rešenje je testiranje sa ispravnim napajanjem!
4.) Kada ste sigurni da vam je napajanje ispravno , jedino što ostaje je matična ploča i postoji mogućnost da je pokvarena i jedina opcija je da odnesete računar u servis na detaljan pregled!

KOD OVAKVIH SLUČAJA 80% UZROK JE NEISPRAVNO NAPAJANJE!



Čuju ce ventilatori a nema slike?


Ako imate ovakav problem i ne pojavljuje vam se nikakva slika na monitoru, nema POST(PowerOnSelfTest) uradite nešto od dole navedenih primera!

1.) Proverite da li vam je monitor ispravan! Upalite monitor i izvadite VGA/DVI konektor (kabal koji vodi od monitora do kućišta) i ako vam se pojavi mala slika na ekranu sa upozorenjem NO SIGNAL ili  nešto slično tome, budite sigurni da vam je monitor ispravan! Ukoliko je ispravan, spojte kabal sa kućistem.

2.) Isključite tj. izvadite sve osim miša i tastature iz računara(USB stik i slične uredjaje) pa probajte ponovo da pokrenete računar.
3.) Izvadite grafičku karticu , moguće je da gubi kontakt, očistite je i vratite pa probajte ponovo! (ukoliko nemate grafičku predjite na br. 4.)                  
4.) Izvadite ram memoriju i takođe je očistite (zlatne konektore možete očititi školskom gumicom za brisanje) ako imate više od jednog modula RAM-a izvadite jedan pa probajte da upalite računar ako se ništa ne menja vratite taj modul pa izvadite drugi pa ponovo probajte (kombinujte)

5.) Resetujte CMOS na matičnoj ploči tako što ćete izvaditi bateriju(CR2032) na 1 min ili resetovati preko kratkospojnka (Jumper), obavezno isključiti računar iz utičnice!




6.) Proverite sve konektore od napajaja da li su uključeni kako treba, naročito one na matičnoj ploči .
7.) Ako i dalje ne možete da pokrenete računar probajte zameniti CMOS bateriju CR2032 novom baterijom jer u nekom slučajevima znala je da pravi ovaj problem! Ako i to nije pomoglo, najverovatnije je matična ploča pokvarena!

KOD OVAKVIH SLUČAJEVA NAJČEŠĆI UZROK KVARA JE RAM MEMORIJA !



Pao vam je sistem?

Kako da znate da li vam je pao sistem na računaru?

Kada se pojavi logo Windows-a i ako u nedogled očitava ili ako počne da očitava W . i restartuje se i tako svaki put ili ako vam se pojavi u gornjem desnom uglu monitora blinkajuća(treptajuća) donja crta i treperi u nedogled, znajte da vam je pao sistem !
Takodje treba napomenuti da ukoliko počne da vam očitava Windows i odjednom vam se na monitoru pojavi plavi ekran(BSOD) sa ispisanom greskom postoji mogućnost pada sistema.
Detaljno o tome možete pogledati u postu "Pad sistema".    


87 comments:

  1. Overklokovao sam racunar i posle nece da se upali.kako ga vratiti na staro??? hitno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvinjavam se zbog kasnog odgovora.
      Pogledajte gore primer br. 5 izvadite bateriju na par minuta vratite je kako je i bila i nakon toga povežite dobro sve kablove i probajte da ga upalite. Pozdrav!

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Imam problem identican kao sto je opisano na pocetku,sinoc normalno sve radilo danas nece da upali,radio sam sve ove korake i vadio i bateriju isto,istekavao na 20tak minuta komp,nisam samo radio ovo da provjerim radi li napojna sa zicom.Zanima me jeli do napojne

      Delete
    4. Sad sam i ovo uradio,okrecu se ventilatoei na napohnoj ali polako i slabo nekako,jeeli do napojne

      Delete
  2. racunar mi se pali,prodje windows xp i dodje do pozadinske slike na kojoj nema ni jedne ikonice,ima samo strelica od misa koju mogu da pomeram,ali ne mogu da kliknem nista...i kad ga restartujem opet to isto... Kako da vratim racunar u normalu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj ovako: Pitisni tipke (zajedno) Control+Alt+Delete kada se pojavi
      Task Manager klikni gore na File pa klikni na Run... tu kucaj - Explorer pa klikni OK. Nakon toga trebalo bi da se pojave ikonice. Pozdrav!

      Delete
    2. Procitaj moj post gore,hvala

      Delete
  3. juče sam instal. win xp sp 3. danas ja da ga upalilm, kad ono izbaci mi plavi prozor govori da nedostaje neki file. malo posle pokušala sam opet, sada mi izbacuje ekran sa onim safe mode, i stard normally.. i isprobala sam sve moguce, uvek krene da ucitala windows i tako je učitavao 10 minuta, i kad opet restartujem uvek to izbacuje i sad mi izbacilo a disk read error occurred press ctrl+alt+del to restart, sve moguće sam probala. ubacila sam windows 7 disk da dignem sistem, da instaliram novi win, ali uvek mi izbacuje ekran sa onim start windows normally, sta da radim???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada je ova greška u pitanju generalno može svašta da bude uzrok datog problema. Pošto je nov sistem u pitanju najverovatnije je problem u samom hard disku ili u kablu koji povezuje hard disk i matičnu ploču. Jedino da probaš sa zamenom kabla pa ako ponovo bude izbacivao grešku menjaj hard d. Probaj i da zameniš napojni kabal hard diska sa drugim slobodnim, možda je na toj grani gubi kontakt i samim tim obara sistem?

      Delete
  4. meni na kompjuteru pise da nemam graficku,kada instaliram drajvere,monitor mnogo treperi ali brze radi a kada obrisem drajvere , onda kao da nemam graficku,sporije radi ali ne treperi monitor,molim te resite moj dugovecni problem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svaki racunar poseduje grafiku, moze biti integrisana na maticnu plocu ili ugradjena na AGP/ PCI slot. Ako hocete da znate koji graficki cip poseduje vas racunar radite sledece: Za Win XP Kliknite na "Start" i kada se pojavi prozor kliknite na Run... i tu kucajte "dxdiag" ( bez navondika). Kada se pojavi prozor kliknite na "Display" i tu cete pronaci tacan naziv grafike na racunaru. Isto je i za Win 7 samo sto nema Run... nego kucate u polje za pretagu.
      Mozete na jos jedan nacin da znate koja je grafika u pitanju. Skinite program GPU-Z i instalirajte ga i on ce vam takodje reci sve o kakvoj se grafickoj radi.
      Kada saznate tacan naziv graficke tek onda skinite drajvere sa zvanicnog sajta i instalirajte na vas racunar.

      Delete
  5. Imam problem.Kada hocu da upalim racunar na monitoru treperi plava lampica .Kada pritisnem da ga upalim nedaje recultate.Nekada se zna upaliti nakon 10-15min.sta je tu problem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je najverovatnije problem do monitira. Procitaj primer br.1 "Čuju se ventilatori i nema slike" gore u postu. Najjednostavnije rešenje je da pozajmiš od nekoga monitor i da budeš 100% siguran da je monitor u pitanju. Ukoliko nije do monitora, sledece sto bi moglo da predstavlja problem je graficka kartica ili napajanje. Prvo probaj s drugim monitorom ako se isti problem manifestuje probaj sa zamenom graficke ili napajanja (jedno od ovo dvoje).

      Delete
  6. Anonymous09:00

    Imam dve maticne ploce DD1,imaju integrisanu grafiku, a i isti problem. Kao i predhodnom primeru ventilatori se upale ali ne pokrece sliku, menjao sam bateriju,stavljao drugu grafiku koja radi ali nista.. Jedna od navedenih ploca skoro da nije ni radila nova je,samo dugo nije radila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozdrav Bobane,
      Probaj da izvadiš m. ploču iz kućišta i da spojiš sve npr. na radnom stolu(ukoliko to već nisi radio). Možda ima negde kratak spoj u kućištu, Takodje postoji mogućnost da su same ploče fabrički loše uradjene tj. falične.

      Delete
  7. Kupio sam ram memoriju samsung ddr2 1gb za desktop racunar i posle ubacivanja dodatne memorije u slot racunar okrece kuler sve normalno radi ali mi na monitoru izbacuje no signal.
    kada izvadim tu istu ram memoriju sve je ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozz,
      Pre kupovine RAM memorije vazno je da znaš koje brzine podrzava sama maticna ploca. Da bi to utvrdio moras da znas potpuni naziv maticne ploce i nakon toga da posetiš zvanični sajt proizvodjača m. ploče i na tom sajtu pronadješ svoju ploču i pogledaš pod "Specifications" koje tipove i brzine RAM memorije podržava.
      Ukoliko si siguran da si kupio pravu mem. za tvoj računar, postoji mogucnost da je neispravna. Prilikom same instalacije nije potrebno nista instalirati, samo potpuno isključiti računar iz utičnice otvoriti kućište i ubaciti modul u slobodan slot zatim sve lepo vratiti i ne bi trebalo da bude problema.
      http://svet-racunara.blogspot.com/2012/07/ram-memorija.html

      Delete
  8. Imam sledeci problem: Racunar se gasi. Radi npr pola sata, nekad 10 minuta, ukoliko pokrenem jacu grafiku, npr youtube pustim u jacoj rezoluciji ubrzo se ugasi. Nosio sam ga u servis, rekao mu da mislim da dize temepraturu i posle nekog vremena se ugasi..on kaze testirao sam ga sve je ispravno, i napajanje provjerio, ne gasi se i naplati mi navodno reinstalaciju. ja ga donesem kuci, on se opet ugasi. Da li postoji mogucnost da problem bude u kablu, jer kabal koji ide iz racunara u struju i kabal iz monitora koji ide u struju su spojeni u jedan kabal. znaci na jednu uticnicu su i monitor i kuciste. Tako mi je od kad sam kupio komp.
    Molim vas pomozite mi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozdrav, to sa kablovima mi nije jasno, jesu li ta dva kabla uključeni u adapter pa je taj adapter uključen u jednu utičnicu??
      Nešto ovako: http://www.elementa.rs/images/products/29130/original/1.jpg
      Mada ja lično ne verujem da je problem utičnica ili kablovi jer u protivnom ne bi nikako radilo, napon mora da bude konstantan. Monitor i racunar su zaista mali potrošači, tako da bez problema mogu da budu spojeni na jednu utičnicu.
      Po ovome kako ste opisali vaš problem i ja bih prvo posumljao na pregrevanje procesora ali serviser vam je rekao da su temp. OK i instalirao je novi sistem, tako da možemo da eliminišemo i virus kao mogući uzrok. Sledeće na šta bih ja sumljao je napojna jedinica PSU ili garaficka kartica. Moj vam je savet da pronadjete bolji servis i da vam testiraju racunar na par dana tj. da menjaju jednu po jednu komponentu dok ne nadju parazita.

      Delete
  9. Imam problem nemogu da upalim kompjuter.Kada stisnem taster za paljenje nedaje rezultate neko za par sekundi krene nesto da lupka i stane.onda ga moram izvaditi iz struje i kada ponovo stavim u struju opet malo kucka i upali se.Sta mu nije uredu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozz, treba proveriti napajanje i hard disk. Za pocetak ako imate ubacite drugo napajanje i vidite sta se desava, ima li kakvih promena.

      Delete
  10. Anonymous14:50

    mam problem,imam corsair vengeance od 4 gb na 1866mhz i kada sam je stavio u komp,komp se pocne paliti ali nema slike,beepa ni icega drugoga a pise da je moja maticna kompatibilna s ram memorijom? A nmg uci ni u BIOS! Pomagajte...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozdrav, ako ste 100% sigurni da je mem. kompatibilna sa plocom, ne bi trebalo da ima problema, ako imate jos neki modul ubacen u plocu izvadite ga i probajte samo taj corsair modul, ako i tako neće da se pokrene najverovatnije je modul pokvaren.

      Delete
  11. Anonymous20:23

    Pre oko godinu dana sam kupio novi kompjuter a stari "penzionisao", i od tada ga nisam koristio, ali sada kad sam pokusao da ga upalim, cuje se kao da se ukopcava ali se slika ne pojavljuje na monitoru. Monitor je ispravan, na novom kompjuteru radi bez problema, ali ovde nece. Probao sam sve od gore navedenih resenja ali ne radi. Ne znam u cemu bi mogao biti problem posto je do pre godinu dana radio bez problema a sada ne radi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moguće je da baterija na m. ploči pravi problem, kupite novu bateriju CR2032. Nadam se da ga niste drzali u podrumu ili sličnom mestu u kojem je moguća pojava vlage koja bi mogla da ošteti racunar.

      Delete
    2. Anonymous08:05

      Pozz imam priblem kod paljenja neke vrlo cudne prirode...ocita on sve komponente na pocetku ali posle toga napise WAIT to sam prvi put video od kakokoristim pc...i posle 5 sati cekanja se nista nije desilo.U pitanju je asrock alive ploca

      Delete
    3. Nije mi poznat ovaj problem?! Jeste li pokusali da podignete sistem preko Safe Mode? Probajte da resetujete BIOS podešavanja tako što će te izvaditi bateriju sa m. ploče na nekoliko minuta (pre toga isključite računar iz struje).

      Delete
  12. Anonymous13:18

    Pre oko pola godine sam kupio racunar.Do juce je radio normalno sve dok se nije mogao upalit.Tacnije upali se normalno,cuje se beep,ali nema slike na monitor.Prikljucio sam ga na lap top i radi sve normalno.Zatim sam izvadio sve komponente,spojio ih sve bez kucista i sasvim normalno radi.Vratim ih u kuciste i ponovo sve iznova.Sta bi mogo bit problem ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moguće je da ima negde kratak spoj u kućištu tj. kada se matična ploča ubaci da dodiruje negde lim kućišta. Jedino to može biti uzrok, jer ste rekli da konfiguracija radi van kućišta? Moj savet vam je da ponovo sastavite sve van kućišta i tako koristite računar i probajte da mu odradite stes test, na taj način ćete videti da li je računar(sistem) stabilan. Ako se i tako bude gasio onda je moguće da su ram ili grafika uzrok kvara.

      Delete
    2. Anonymous13:31

      Sklopio sam ga van kucista,uradio stres test,vratio ga u kuciste i sve radi,ali mi izbacuhe neku poruku "Cpu fan error".Nije mi jasno zasto izbacuje kad cpu fan radi,a i temperatura je 27 stepeni.

      Delete
    3. Definitivno ploča pravi problem tj. senzor za brzinu obrtaja ventilatora na procesoru. Probaj u BIOS-u da isključiš CPU Fan Speed. Evo imaš na ovom videu objašnjeno https://www.youtube.com/watch?v=LIDrJ0uZq2U
      možda ti je BIOS drugačiji ali verujem da ćeš se snaći.Pozz

      Delete
  13. Anonymous19:00

    Kada ukljucim racunar on sistem se podigne sve fino ali nema slike (cuje se beep,krckanje hard diska i zvuk windowsa) .Kad ga restartujem normalno se ukljuci i radi normalno. Malo me ovo brine pa ako mozeta da mi pomognete.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rekao bih da problem pravi grafička kartica ili integrisana grafika na matičnoj ploči? Probajte da otvorite kućište i malo ga očistite od prašine i proverite sve konektore izvan i unutar kućišta. Pozdrav.

      Delete
  14. Anonymous15:25

    Kadau palim racunar pojavi sliku na Monitoru pise Asus ali nece dalje. Ni u bios ne mogu da udjem. Promenio sam hdd nije pomoglo. Sta bi moglo da bude kvar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda je kvar na usb ulazima na matičnoj ploči, ako možete da nabavite pci usb karticu pa da probate preko nje http://goo.gl/GcEqT8 ili probajte da ubacite tastaturu i miš u prednji usb panel pa vidite da li može da podigne sistem. Takodje ako možete da nabavite tastaturu sa starijim ps2 ulazom pa pokušajte da udjete u bios, ako udjete u bios definitivno vam usb portovi prave problem.

      Delete
  15. Nakon ciscenja kulera na ploci i stavljanja nove paste,vratio sam kuler ali sada racunar nece da se upali. Ne znam zasto,dioda na ploci treperi,kao da je sve uredu,kao i napajanje. Pomoc?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislite kulera na procesoru? Probajte da izvadite ram memoriju, očistite je i vratite u slot. Takodje probajte da izvadite CMOS bateriju sa m. ploče na par minuta, zatim je vratite i nakon toga sve povežite i probajte da upalite računar.

      Delete
    2. Open nista,sve mi vise lici kao da je otisao cpu ili napajanje. Posto lampica na ploci svetli kada sve prikljucim...

      Delete
    3. Radi li vam vetilator na napajanju ili procesoru? Ukoliko ne rade ili jedno od njih ne radi, moguće da je napajanje problem. Ako imate više ram memorija, probajte samo sa jednom on njih, ako neće da upali izvadite tu pa udacite drugu. Ako računar ima grafičku karticu probajte i nju da izvadite malo je očistite i vratite u slot a ako i to ne pomogne moraćete da nosite računar u servis. Najgori scenario koji može da vam se desi je pokvarena matična ploča, procesori se kvare veoma retko(ukoliko ste vadili procesor prilikom menjanja paste nadam se da ga niste kontra stavili?)

      Delete
  16. Zdravo,imam problem s centralnom..kada je upalim radi ventilator al mi se na monitoru nista ne pojavljuje ,nema vise onaj zvuk od prije samo se cuje ventilator i jedna od dvije lampice koje se nalaze kod dugmeta gdje se pali comp. ne radi ona sto je oznacena kao nekom svetiljkom..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monitor radi jer sam probao na dva monitora

      Delete
    2. Otvorite kučište izvadite ram memoriju, očistite je i vratite u slot. Takodje proverite i ostale kablove u kućištu, ta lampica što ne sija je verovatno od hard diska, koja počinje da svetli kada se podiže sistem tj. kada je hard disk u upotrebi. Najverovatnije je problem u ram memoriji.

      Delete
    3. Sta znaci kada probas da upalis kompjuter ono zasvetli na trenutak lampica crveno kod dugmeta i cakne dva puta i ne daje vise znake zivota .Iskljucim iz struje ono opet isto

      Delete
  17. Moze li pitanje, kada upalim racunar izbacuje mi dve opcije 'normal windows' ili 'safe mode' i bilo sta da odaberem nece normalno da se upali. Zna li neko sta je u pitanju? Hvala unapred!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najverovatnije "pad sistema" , moraćete da popravite taj ili da podignete novi sistem na vašem računaru.

      Delete
  18. Pozzzz jucer sam mjenjao hdd , i sve je ok u biosu ga je nasao . Stavio sam win 7 da bota aali nakon nekog vremena comp se ugasio . Kada su mis i tastatura ukljuceni ima steuje svijetli mis , cak i na usb ima struje , kad ukljucim stik on svijetli ali comp nece da upali , jednostavno ne reaguje
    Molim vas za pomoc

    ReplyDelete
  19. Anonymous19:07

    Pozdrav,kad palim racunar,tj. pritisnem tipku za paljenje ne reaguje cuje se samo neko zujanje (ne znam od cega)!Moze li biti do monitora?Kupio sam posto mi je stari monitor Adapter VGA na DVi,i nece da pali!

    ReplyDelete
  20. Anonymous20:48

    Igrao sam igricu i odjednom se iskljucio komp. Probao sam da ga ukljucim ali nista, kao da nema struje. Lampica na maticnoj svetli, tako da ne verujem da je do napajanja.

    ReplyDelete
  21. Anonymous23:29

    Molim vas za pomoc i koji savet... Lap top smo iskljucili ali bio je pre toga napolju u hladnom. Kad smo ga kasnije uneli i pokusali da ukljucimo nije reagovao. Ni lampice se palile nisu niti se bilo sta culo... Sta moze da bude problem? Vadili bateriju i vracaki i nista, takodje i palili bez nje lap top i opet nista. Inace vec godinu i viiise baterija je neispravna i radi uvek prikljucen na punjac..

    ReplyDelete
  22. Anonymous19:24

    Pozdrav treba mi pomoc,e ovako ja mislim da je do graficke ali...E ovako do pre par dana mi je radio normalno komp onda se desilo sledece kada udjem u neku igricu preko celog ekrana mi se pojave kao kockice a cujem i dalje zvuk i ne mogu nista da uradim sem da restartujem komp, komp se restartuje sve se pali ali nece da upali monitor pa ga ugasim i pokrenem isto nista, stavim na integrisanu onda se upali i radi normalno. Evo juce vratio graficku sve je normalno radilo ceo dan a kako sam pokrenuo igricu isto sve.

    ReplyDelete
  23. Pozdrav,treba mi pomoc.... kada upalim svoj racunar pocne da pisti i ne daje niakakvu sliku ... to se desilo nakon sto sam ram izvadio,i nakon sto sam ga vratio eto ga sranje... monitor,napajanje su uredu.

    ReplyDelete
  24. Anonymous16:56

    Izvinite ali imam pitanje kada upalim racunar ne izbacuje mi na montoru nista samo je crno pa nemogu reinstalirati windows a dole statusna diodica pored dugmeta za power na kucistu opste ne trepce, a pre mi je trepcala.

    ReplyDelete
  25. Anonymous16:28

    Pozdrav, problem sljedeći, prije tri dana laptop mi je počeo raditi čudno, riječ je o ProBook 6570b s win8, kad upalim laptop sve normalno se diže sustav, ukucam šifru i upali radnu površinu normalno, ali bilo šta da kliknem (.exe) neće da pokrene, ako pokrenem ctrl+alt+delite zamrzne, pokušao sa recovery se vratiti na točku staru dva mjeseca, bezuspješno, ne mogu pokrenuti safe mode, šta bi mogao biti problem i kako ga riješiti? Hvala

    ReplyDelete
  26. adhe21:40

    Poz.Danas sam kupio novu graficku Asus Radeon HD 5450 ,i kada upalim racunar ne cuje se beep niti daje signale na monitor,tek poslije 30-tak sekundi se cuje beep i pocene se palit ali stane na ucitavanju windowsa,inace mi je windows 7,znaci ne upali se uopste ne pokaze deskop ,a sada na staroj grafickoj sve radi normalno ,stara graficka je Saphire radeon x1600 pro 512 MB ,a RAM-a imam samo 1GB,maticna ploca je http://prntscr.com/7uynxh , a procesor http://prntscr.com/7uyo73.ako moze pomoc da znam sta cu dalje.Hvala

    ReplyDelete
  27. Pozz moze mala pomoc igrao sam igricu na kompu i odjednom su mi se ugasili tastatura i mis i ok ja da restartujem kompijuter pokaze mi samo crnu sliku i broj 99 u dpdjem desnom uglu

    ReplyDelete
  28. Anonymous10:53

    Meni racunar zakuca na samom pocetku,jedino sto imam na monitoru je donja crta u gonjem desnom uglu i oznaka B4 u donjem desnom...

    ReplyDelete
  29. Anonymous01:08

    Na monitoru laptopa su se pojavile smetnje poput onih kada se gubi signal na tv-u i chulo se krchanje. U tom trenutku u panici sam ga ugasila, i sad nece da se upali. Kada ga ukljuchim, chujem da se pokrece, ali stane i monitor je crn. Da li je moguce da je samo flat kabl otishao ili je ipak grafichka?

    ReplyDelete
  30. Anonymous12:54

    meni se bila pokvarila matična pa sam kupio drugu a sve je ostalo isto.Kad sam u nekoj zahtevnijoj igri meni se restartuje celi kompjuter(imam integrisanu) i počne da mi pišti kao da nemam ram.Drug mi je rekao da zamenim ram slot i to sam uradio.Sad mi se pojavio novi problem da mi se kompjuter neće upaliti dok ga ne izvučem iz struje i ne vratim nazad.Ovih 5-6 dana mi je sve radilo normalno dok mi se opet nije restartovo komp i počelo da zuji kao da nema ram a bio je unutra.uradio sam sve testove moguće(Stres test,HW monitor,hard disc sentinel i meme test) da li možda znate u čemu je kvar?hvala unapred na odgovoru

    ReplyDelete
  31. Poštovani meni monitor neće da se upali tj sija narandžasta lampica i samo crno preko celog ekrana i vadio sam i bateriju i čistio ram memoriju opet neće kad ga upalim šta raditi?

    ReplyDelete
  32. Sta da radim upalim kompjuter i doce do toga da biram safe mode start win normaly... i izaberem bilo sta od toga ono se rs i tako stalno nece da upali ako moze odg

    ReplyDelete
  33. Cao, ima jedan problem. Juce sam istalirala stampac na laptop i onda sam skinula laprop sa punjaca i on je radio kratko i pokazao da je baterija prazna i dok sam ja ga prikopcala da se puni on se ugasio. Onda je neko vrijeme radila lampica kao da ga puni i onda se ugasila, pokisala sam da ga upalim ali nije islo. Pricekala sam pola sata da se kao napuni pa da ga upalim ali opet nije islo. I jutros ga ponovo prikopcam na punjenje i pokazivalo da ga kao puni i ugasio se.pokusala sam da izvadim i bateriju i da bude prikopcan samo n punjac i opet nije htjeo da upali. E sad me interesuje sta bi to moglo biti, dal je do baterije ako je crkla nece da se uoali ili je u pitanju nesto drugo? Unapred hvala

    ReplyDelete
  34. Pozdrav.
    Imam jedan problem. Naime, računar neće da se upali. Taster za paljenje računara neprestano treperi. Provjerio sam kablove i mislim da su uredu, a cuje se zujanje monitora, pa zaključujem da je monitor ispravan (inače monitor zuji i kada radi i kada ne radi računar). Molim Vas da mi pomognete. Hvala unaprijed.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo da dodam da ne daje nikakve znakove kada stisnem taster za paljenje.

      Delete
  35. Anonymous23:52

    Poštovanje! Ovaj, imam jedan gadan problem, plače mi se zbog njega! Kad upalim kompjuter izlazi mi crna podloga i trazi da pritisnem F1 kako bi se upalio kompjuter. To je, dakle, prvi problem, ne znam zašto, verovatno je do one male baterije (ove slike gore). Medjutim, to nije sve, koristim WIDOWS 7, pre dva dana sam ga instalirao, ali imam probelma sa netom. Naime, kada sam ga formatirao imao sam net, poslje par sati pojavio mo se crveni iksić u desnom ćošku. Da li je do drajvera ili neki drugi problem. Molim te odgovori mi! Nauči me nešto!

    Srdačan pozdrav! :)

    ReplyDelete
  36. Anonymous23:56

    Poštovanje! Ovaj, imam jedan gadan problem, plače mi se zbog njega! Kad upalim kompjuter izlazi mi crna podloga i trazi da pritisnem F1 kako bi se upalio kompjuter. To je, dakle, prvi problem, ne znam zašto, verovatno je do one male baterije (ove slike gore). Medjutim, to nije sve, koristim WIDOWS 7, pre dva dana sam ga instalirao, ali imam probelma sa netom. Naime, kada sam ga formatirao imao sam net, poslje par sati pojavio mo se crveni iksić u desnom ćošku. Da li je do drajvera ili neki drugi problem. Molim te odgovori mi! Nauči me nešto!

    Srdačan pozdrav! :)

    ReplyDelete
  37. SekA9412:11

    Pozz,moj problem je sledeci. Upalim kompijuter,cuje se da radi ali na monitoru se nista ne pojavljuje. Probala sam da izbacim ono gdje ide cd da bih vidjela je li problem u kucistu ili monitoru i ono nece da izadje. U cemu je problem? Hvala unaprijed.

    ReplyDelete
  38. Anonymous13:38

    imam problem sa računarom
    neće da se podigne sistem
    na monitoru poruka
    power saving mode

    ReplyDelete
  39. Anonymous17:23

    Pozz ja imam problem.kada upalim racunar pojavi mi se ono gdje treba da ukucam lozinku.ja kliknem tu ali ne reaguje.

    ReplyDelete
  40. Imam problem oko graficke obaro sam sistem i nisam instaliro driver za integrisanu grafiku sad kada ga upalim ocita windows i kad treba da se upali nema nista crn ekran moze pomoc oko toga

    ReplyDelete
  41. Imam problem oko graficke obaro sam sistem i nisam instaliro driver za integrisanu grafiku sad kada ga upalim ocita windows i kad treba da se upali nema nista crn ekran moze pomoc oko toga

    ReplyDelete
  42. Imam problem oko graficke obaro sam sistem i nisam instaliro driver za integrisanu grafiku sad kada ga upalim ocita windows i kad treba da se upali nema nista crn ekran moze pomoc oko toga

    ReplyDelete
  43. Meni se desava kad upalim nonitor krene da ucitava ucita slova kad treba da kerene da se pali da se pojavi start vindows nece crvena lampica pored one zelelene mislim da se zove hd led nece da se upali ida pokrene komp sta bi moglo biti problem instaliran mi je win7

    ReplyDelete
  44. Meni se desava kad upalim nonitor krene da ucitava ucita slova kad treba da kerene da se pali da se pojavi start vindows nece crvena lampica pored one zelelene mislim da se zove hd led nece da se upali ida pokrene komp sta bi moglo biti problem instaliran mi je win7

    ReplyDelete
  45. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  46. Pozdrav imam idetican problem sinoc radilo sve normalne evo jutros pokusam upalim nema signala na Monituru (nista crno) uradim sve gore navedeno; reset bios; ocistim graficku, ram kartice i dalje se ne desava nista jedino bios bateriju nisam zamjenio, zaboravio sam napomenem ventilator radi ali nije u punoj snazi okreta

    ReplyDelete
  47. Meni nece da se upali, kada ga pokrenem na monitoru se ne pojavljuje nista, a na kucistu svetli samo zelena lampica, a crvena ne, neveruje da je sistem, rekao bi da je neki hardverski deo u pitanju, da li Vi znate u cemu je problem?

    ReplyDelete
  48. Meni nece da se upali, kada ga pokrenem na monitoru se ne pojavljuje nista, a na kucistu svetli samo zelena lampica, a crvena ne, neveruje da je sistem, rekao bi da je neki hardverski deo u pitanju, da li Vi znate u cemu je problem?

    ReplyDelete
  49. Racunar mi je windows xp.Kada ga upalim sve se normalno pali i stane na Welcome i nista se ne desava.Moze pomoc?

    ReplyDelete
  50. Racunar mi je windows xp.Kada ga upalim sve se normalno pali i stane na Welcome i nista se ne desava.Moze pomoc?

    ReplyDelete
  51. Zdravo treba mi pomoc imam problem s pocetka kada upalim racunar ne daje nikakve signale a led diode svijetle na maticnoj ploci uradila sam provjeru napona iz videa i samo se cuje neki zvuk ali se ne okrece ventilator pokusala sam promijeniti 4 kabla od napone i svaki put ista stvar

    ReplyDelete
  52. moj problem je taj sto sam nabavio veci monitor i kada ga spojim sa kucistem nema slike.kada radi bez kucista izbaci da nije spojen sa kablom.da li je problem u monitoru ili kucistu.sa starim i manjim monitorom radi bez greske,a sa ovim drugim i vecim nece.moram jos da kazem da je ovaj drugi dosta veci monitor.ima li resenja mom problemu

    ReplyDelete
  53. Igor19:33

    Kupio sam kuciste potpuno novo.. Nova maticna, naponska RAM memorije sve.. Ali nije imalo Hard disk.. Stavio sam moj od starog kucista komp se upali radi kuler radi naponska ali na monitoru pise NO SIGNAL.. Sta moze bitii????

    ReplyDelete
  54. Imam problem, do pre par sati sam koristio svoj racunar, kada sam zavrsio sa poslom na racunaru, propisano sam ga ugasio, i sada kompjuter ne zeli da se pokrene, napajanje radi, ventilatori rade, uglavnom cela elektronika radi. Medjutim operativni sistem se ne pokrece, nema zvucnig signala, nema slike na monitoru, monitor se cak ni ne pokrece, a lampica koja staono treberi sada samo konstantno sija, mislio sam da je u pitanju procesor, pa sam zamenio i stavio stari, medjutim isto, takodje sam onda pokusao da zamenim ram memoriju, ni tada nisam imao nikakvih rezultata. Onda sam pokusao da sve kablove izvatin i ponovo ubodem, i dalje imam isti problem. Molim za pomoc. Hvala

    ReplyDelete
  55. Jel može pomoć sinoć je na računaru sve lepo radilo, danas sam upalio i ušao u igricu ona je od početka pomalo seckala i odjednom racunar se ugasio, pokušavao sam opet da ga upalim ali on samo stigne do Windows slike i neće da prikaže desktop i tada se ugasi, koji problem je u pitanju

    ReplyDelete
  56. Ja sam 29. iskljucila laptop i kad sam nakon sat vremena upalila, vidim sve je tu, neke instalirane aplikacije, moja pozadina... sve... osim dva foldera sa desktopa, odnosno sa c diska. Tu su mi bile sve slike i videi. Ja odnesem u servis laptop, a onaj nema pojma. Dzaba mi uzeo 1000 dinara. Nista nije uradio. Samo mi rekao da particije zamenjene na laptop. Ja sam onda pokusala preko nekih programa za vracanje da vratim to, ali mi nije uspelo. Onda sam pitala tatu od jedne drugarice, a on mi rekao da vracam sistem sve do 29.5. kada su mi nestale slike i tako ce mi se vratiti sve sta mi je bilo tog dana na laptop. Ja sam vratila na 6.6. prvo, pa onda trebalo da pokaze posle neki drugi datum, a ono nije. Opet isto. Ja opet vratim na 6.6. i opet nista, uopste mi ne prikazuje 29.5. Kako da vratim ta dva foldera? Jel moze to da se vrati uopste i sta se to desili te mi samo tako obrisao laptop?

    ReplyDelete
  57. Anonymous17:31

    Kada upalim kompjuter počne da se pali ali nakon par sekundi se isključi i opet nakon par sekundi se pali? Kako popraviti kompjuter?

    ReplyDelete

Kontakt

Name

Email *

Message *

Blogroll